Polecamy
  • Najlepsze elementy naukiNajlepsze elementy nauki
    Najlepsze elementy naukowe, są dla nas czymś interesującym, jak i zdecydowanie zezwalają nam na wszelakiego typu opcje, jakie spełniają nasze codzienne wyczekiwania. Im częściej się o to staramy, aby planować …
  • Busy do angliiBusy do anglii
    Busem do Anglii. W dzisiejszych czasach podróżujemy coraz chętniej i coraz częściej. Zarówno na terenie naszego kraju, jak i za granicę. Uczymy się języków obcych, które dają nam możliwość porozumiewania …
  • Consulting dla firmConsulting dla firm
    Cenne wsparcie dla firm. Firmy korzystają obecnie z różnego rodzaju konsultantów. Ich wsparcie zapewnia prezesom i pracownikom podmiotów działalności gospodarczej dostęp do gruntownej wiedzy z różnych dziedzin. A informacja to …
Strony

Edukacja w polskiej szkole

Edukacja w polskich szkołach jest zaraz po Narodowego Funduszu Zdrowia jedną z najbardziej chorych w Polsce. W szkole podstawowej przerabia się dany materiał, który zostaje powtórzony w gimnazjum i jeszcze raz w szkole średniej z nieco większym jego rozszerzeniem. Tak więc dzieci uczą się raz partii materiału w podstawówce, a potem ciągle przerabiają to samo poszerzając odrobinę tylko swoją wiedzę. Tak więc jeśli chodzi o historię, to mało komu udało się przebrnąć dalej niż druga wojna światowa. Na każdym etapie nauki zaczyna się od prehistorii i po prostu czasu nie starcza na przerobienie czasów współczesnych. Warto byłoby się zastanowić nad kontynuacja już po prostu przerobionego danego materiału w danej szkole. Jest to jedno z najlepszych rozwiązań, na jakie będzie się można zdecydować w dzisiejszych czasach, jednak oczywiście nie każdy będzie chciał brać w tym udział. Warto będzie jednak usilnie podkreślać ten pomysł, aby polska edukacja pozwalała młodzieży dowiedzieć się wszystkiego co niezbędne. Każdy bowiem zasługuje na to aby dowiedzieć się tego co jest dla niego interesujące. Dzieci powinny znać całą historię polski, nie tylko tą ogólną, której dziś maja pod dostatkiem w swoich szkołach.

Comments are closed.