Polecamy
  • Nauka się rozwijaNauka się rozwija
    Nauka towarzyszy nam od wielu lat. Już w wiekach średnich nawet można było spotkać naukowców, specjalizujących się w danej dziedzinie nauki. Jednak dziś dopiero możemy powiedzieć, iż nauka posunęła się …
  • Nauka w służbie człowiekaNauka w służbie człowieka
    Postęp naukowy zawsze miał służyć człowiekowi i ciągle możemy obserwować, że mimo różnych sceptycznych opinii wiele odkryć naukowych pozwala nam na lepsze życie. Wiele nowoczesnych wynalazków pozwala nam na skrócenie …
  • Usg jamy brzusznejUsg jamy brzusznej
    Leczenie: prywatne, czy na fundusz?. Ostatnio zastanawiałem się nad pewną kwestią. Otóż, skoro płacimy podatki, zostają nam odtrącane składki chorobowe, to dlaczego wciąż w szpitalach nie ma miejsca? Dlaczego wciąż …
Strony

Edukacja w polskiej szkole

Edukacja w polskich szkołach jest zaraz po Narodowego Funduszu Zdrowia jedną z najbardziej chorych w Polsce. W szkole podstawowej przerabia się dany materiał, który zostaje powtórzony w gimnazjum i jeszcze raz w szkole średniej z nieco większym jego rozszerzeniem. Tak więc dzieci uczą się raz partii materiału w podstawówce, a potem ciągle przerabiają to samo poszerzając odrobinę tylko swoją wiedzę. Tak więc jeśli chodzi o historię, to mało komu udało się przebrnąć dalej niż druga wojna światowa. Na każdym etapie nauki zaczyna się od prehistorii i po prostu czasu nie starcza na przerobienie czasów współczesnych. Warto byłoby się zastanowić nad kontynuacja już po prostu przerobionego danego materiału w danej szkole. Jest to jedno z najlepszych rozwiązań, na jakie będzie się można zdecydować w dzisiejszych czasach, jednak oczywiście nie każdy będzie chciał brać w tym udział. Warto będzie jednak usilnie podkreślać ten pomysł, aby polska edukacja pozwalała młodzieży dowiedzieć się wszystkiego co niezbędne. Każdy bowiem zasługuje na to aby dowiedzieć się tego co jest dla niego interesujące. Dzieci powinny znać całą historię polski, nie tylko tą ogólną, której dziś maja pod dostatkiem w swoich szkołach.

Comments are closed.